Het was voor onze groep een geslaagde middag. Er is een mooie ruimte bij waar de cliënten kunnen zitten. Deze ruimte is verwarmt en heeft uitzicht over de manege. Hier kunnen ze wat drinken. Thee, koffie en ranja en fris geloof ik, maar dat weet ik niet meer zeker. Bij ons werd dit betaald door Actie 68. ook kwam er een mevrouw van de Actie ook twee taarten brengen. Heel leuk! Ze moeten voldoende personeel mee hebben daar er 1 iemand mee rijdt op de huif en de ander in de ruimte blijft bij de cliënten. Ook de wissel tussen een volgende cliënt moet snel gebeuren gezien de tijd dus fijn om met meerdere begeleiding te zijn om dit te ondervangen. De cliënten die rolstoel afhankelijk zijn kunnen gebruik maken van de lift en cliënten worden doormiddel van een tillift op het bed gelegd.

De collega’s en cliënten waren erg enthousiast over het huifbed rijden. De cliënten hebben zichtbaar genoten! De middag was perfect georganiseerd door de mensen van Aktie 68. Er was zelfs slagroomtaart bij de koffie. Een client kon helaas niet mee door medische oorzaken, die mag van de organisatie een keer terugkomen, client is doof en blind. De plek was wel opgevuld door een ander. Een super mooie activiteit met veel tevreden en blije mensen!