Equipe Ravel is een groep cliënten en buddy’s van Radar en Levanto die jaarlijks een sportieve uitdaging op de racefiets aangaan. Elk jaar een nieuwe uitdaging. Een voorbeeld hiervan is een weekend fietsend heen en terug naar de Duitse Eifel of de Belgische Ardennen. In 2018 gaat de Equipe naar de Vogezen in Frankrijk.

Van sportief fietsen krijg je een goede conditie. En als je fit bent, voel jij je ook beter. Je krijgt meer zelfvertrouwen en je leert verantwoording te nemen. Je komt in contact met nieuwe mensen en je leert hoe je een racefiets moet onderhouden

Er worden wekelijks veel kilometers gefietst. Dit doe je samen met je buddy. Eén keer in de twee weken hebben wij een groepstraining met alle deelnemers en buddy’s samen

De naam
Het woord Ravel wordt gebruikt in Franstalig België voor fietspaden. Daarnaast gaan we in 2017 voor het eerst samenfietsen met de Levantogroep. Ravel is dan een mooie samenvoeging van Radar en Levanto.

Meefietsen met Equipe Ravel?
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Rard Seelen via r.seelen@radar.org